طبق مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، کارفرمایانی که کارگران شاغل خود را افزایش دهند از بخشودگی جرایم بدهی به سازمان تأمین اجتماعی برخوردار خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
این که تصور کنیم مشوق‌های مالیاتی همچون اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش درآمد‌های دولت منجر می‌شود و در نتیجه باید حذف شوند، خطای بزرگی است.
یک کارشناس اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه در لایحه برنامه هفتم توسعه شاهد یک سری بندهای عجیب و غریب هستیم. مثلاً حذف سیاست اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش انگیزه صنایع برای فناور محور شدن می انجامد. در تمام کشورهای پیشرفته از مشوق های مالیاتی  هدفمند برای سوق دادن صنایع به سمت فناور شدن استفاده می شود.
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: بخشی از مجموع حقوق پرداختی (حداقل قانون کار) از طریق سازمان بهزیستی در قبال به کار گیری افراد دارای معلولیت به کارفرمایان پرداخت می‌شود
پیشنهاد مشوق‌های مالی بخش آب شرب طرح‌های تامین و انتقال آب و چگونگی اجرای آن در نشست بررسی طرح‌های انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رییس سازمان امور مالیاتی از استقبال اصناف و مشاغل از مشوق‌های مالیاتی در نظر گرفته شده خبر داد و تاکید کرد که این مشوق‌ها تا دو هفته دیگر پابرجا خواهد بود.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تک‌فرزندی را پدیده خاموش انقراض نسل دانست و افزود: در رابطه با فرزندآوری و ازدواج علاوه بر گفتگو‌های چهره به چهره، مشوق‌هایی را هم در این رابطه داریم.
فرمانده کل سپاه گفت: در رابطه با درمان ناباروری، مرکزی را در بیمارستان نجمیه راه‌اندازی کردیم که خدمات خوبی را ارائه می‌دهد.
سمنان- بحران جمعیت در کنار آب دو دغدغه جدی مسئولان استان سمنان است حالا اما دولت مشوق‌هایی مانند مسکن ملی و همچنین بیمه سلامت را برای فرزندآوری در این استان اعمال کرده است.
معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۷ گفت: با توجه به وجود املاک قدیمی و کاملاً فرسوده در منطقه، یکی از بازوهای اجرایی در تشویق مردم به نوسازی بافت فرسوده، دفاتر تسهیلگری شهرداری هستند.
مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: باید به فعالان اقتصادی که از ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای حمل بار خود استفاده می‌کنند مشوق‌هایی ارائه کرد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به تشریح مشوق‌های ساخت و ساز در بافت فرسوده و تعداد پروانه ساخت پرداخت.
دلیجان- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به مشوق‌های ویژه برای سرمایه گذاران گفت: صادرکنندگان صنایع‌دستی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
این روزها تنها دولت می‌تواند به بازار سرمایه کمک کند و دولت می‌تواند با مشوق‌های بنیادی مختلف بازار سرمایه را به وضعیت صعودی بازگرداند.
اصفهان- معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: رقابت و مارکتینگ (بازاریابی) برای صادرات محصول تخم مرغ نیازمند حمایت دولت با ارائه مشوق‌های صادراتی است.
عضو شورای شهر تهران گفت: بحث ماده ۱۵ قطعی شده است و افزایش طبقات در بافت فرسوده دورنمای خوبی را در این بافت ایجاد کرده است.
انواع تسهیلات و تعهداتی که هم در امور تجاری و هم در امور غیرتجاری کاربرد دارند، در صورتی که برای امور تجاری به اشخاص ارائه شوند باید منوط به وجود حساب تجاری به نام متقاضی باشند. ابزار‌های پذیرش مانند POS و درگاه‌های پرداخت نیز فقط به صاحبان حساب‌های تجاری تعلق می‌یابند.
وزیر راه و شهرسازی در مورد ارائه مشوق‌های جدید برای نوسازی بافت‌های فرسوده توضیحاتی ارائه کرد.
طبق جزئیات مشوق‌های بانکی برای حمایت از صاحبان حساب‌های تجاری، سقف انتقال وجه روزانه و ماهانه غیرحضوری افزایش یافته ضمن اینکه شرایط صدور دسته چک جدید نیز برای این افراد تسهیل شده است.
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: مهاجرت متخصصان IT ایران با استقبال کشور‌های عربی مواجه شده و امارات با وجود سخت‌گیری برای اعطای اقامت و حقوق شهروندی به مهاجران، مشوق‌هایی برای نخبگان این صنعت در نظر گرفته و به آن‌ها ویزای طلایی می‌دهد.
به موجب مصوبه جلسه عصر شنبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، کارفرمایانی که کارگران شاغل خود را افزایش دهند از بخشودگی جرایم بدهی به سازمان تأمین اجتماعی برخوردار خواهند شد.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به ریاست سیدابراهیم رئیسی تشکیل جلسه داد و مشوق‌هایی برای حفظ و توسعه اشتغال در کشور تصویب کرد.
معاون وزیر صمت گفت: مشوق‌هایی برای واردات خودروهای اقتصادی در نظر گرفته شده است؛ به‌طور مثال تعرفه واردات تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد یا از اسقاط معاف می‌شوند.
معاون آینده پژوهی و نوآوری شرکت صنعتی نیرومحرکه از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو گفت: رویکرد آینده پژوهی و نوآوری باز در نیازهای فناورانه صنعت گیربکس و موتور سیکلت در نیرو محرکه نهادینه می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ